Jornades MIR de portes obertes 2015 en l’hospital de Sant Joan d’Alacant

Antonio Compañ, degà en funcions de la Facultat de Medicina de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), participarà en la I Jornades MIR de portes obertes dimarts que ve 24 de març. La taula inaugural de la jornada
comptarà amb la presència del professor de la UMH qui, des de les 10:00 h. i en el Saló d’Actes de l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant, conduirà l’esdeveniment.

Quin és l’objectiu d’aquestes Jornades MIR de portes obertes?

El propòsit de les sessions se centra en els futurs mèdics residents perquè de primera mà puguen conèixer l’actual oferta formativa del centre hospitalari. A més, es durà a terme una visita guiada pel propi hospital alacantí on podran conèixer de primera mà alguns serveis de residència en la província d’Alacant; com els de Medicina Nuclear o els d’Oncologia Radioteràpica. Les jornades pretenen ser un estímul en els seus estudis i en les seues perspectives professionals, de manera que incentiven encara més la seua vocació mèdica. Els estudiants, per tant, seran capaços de conviure durant unes hores amb la realitat hospitalària oferida pel complex mèdic de Sant Joan d’Alacant, situat en el mateix campus universitari on s’imparteixen els estudis de grau en Medicina.
Per a ampliar informació sobre les Jornades MIR de portes obertes pot enviar un correu a