Jose Manuel Ramos presideix el comitè organitzador del IX congrés de la SEMTSI 2015 a Calp

Dijous que ve 22 d’octubre tindrà lloc en la localitat alacantina de Calp el IX Congrés de la Societat Espanyola de Medicina Tropical i Salut Internacional, en el comitè Organitzador del qual estarà un dels professionals del Departament de Medicina Clínica de la UMH, Jose Manuel Ramos Rincón.

Jose Manuel Ramos Rincón professor de Medicina Clínica de la UMH IX Congrés de la SEMTSI

>> Jose Manuel Ramos Rincón professor del Departament de Medicina Clínica de la UMH

Jose Manuel Ramos Rincón comité organitzador del IX Congrés de la SEMTSI 2015

L’actual professor de l’Àrea de Medicina Clínica de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, amb més de 25 anys d’experiència en recerca i docència, serà un dels membres del Comitè encarregat de l’organització de l’esdeveniment. Al costat del professor Ramos Rincón, altres professionals de la Medicina Tropical i Salut Internacional completaran aquest comitè:
Comité Organitzador

• Fernando J. Bornay. Universitat Miguel Hernández. Elx (Alacant)
  • Magdalena García. Consorci Hospital General Universitari. València
  • Diego Torrús
  • Basilio Valladares
  • José Vázquez

Jose Manuel Ramos Rincón, com a responsable del Servei de Medicina Interna de l’Hospital General Universitari d’Alacant, moderarà el dijous 22 d’octubre a les 11:30 h. la Taula Redona: Experiències Beques SEMTSI. Posteriorment, l’últim dia 24 d’octubre, compartirà experiències com a expert sota el títol Com formar-se i publicar en Medicina Tropical i Salut Internacional al costat d’altres professionals a partir de les 9:30 h.
Per a conèixer més sobre la trajectòria i formació del professor Jose Manuel Ramos Rincón pots visitar la seua fitxa docent en el Departament de Medicina Clínica de la UMH ací.
Per a ampliar informació sobre el Congrés pots accedir a la web en el següent enllaç: semtsi2015.pacifico-meetings.com
Així mateix, el I X Congrés de la Societat Espanyola de Medicina Tropical i Salut Internacional està reconegut d’Interès Sanitari per la Sotssecretaria del Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat.
Les inscripcions poden ja realitzar-se en el següent enllaç.
Pots descarregar el programa del IX Congrés de la Societat Espanyola de Medicina Tropical i Salut Internacional ací.
Descarrega ACÍ el llibre

IX Congrés de la SEMTSI 2015 header