XXXIII Congrés Nacional Estudiants de Medicina UMH congrega a prop de 400 assistents a Alacant

Van ser prop de 400 estudiants el que es van congregar en el XXXIII Congrés Nacional Estudiants de Medicina UMH de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, en la seua ja aquesta XI edició internacional. Assistents de diversos centres universitaris del territori nacional, europeus i sud-americans es van donar cita en el Col·legi Oficial de Metges d’Alacant el 21 al 23 d’octubre.

En què va consistir el XXXIII Congrés Nacional Estudiants de Medicina

L’esdeveniment va incloure nombroses activitats, així com dues taules redones sobre:

• L’atenció psicosanitaria en grans catàstrofes
  • El transplante renal de donant viu

[supsystic-gallery id=’4′ position=’center’]

Assistents

Jesús Pastor Ciurana, rector de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) va ser l’encarregat d’inaugurar l’esdeveniment a les 8:30 h. Al costat d’ell, Susana Jiménez Moreno, directora del Departament de Patologia i Cirurgia de la UMH, va impartir la conferència inaugural del congrés sota el títol: “El professional mèdic: Principis i valors en el context social actual”.

Programació d’activitats

Els 3 dies amb els quals explica el XXXIII Congrés Nacional d’Estudiants de Medicina UMH va programar taules redones amb experts sanitaris en els quals es van tractar temes diversos, a més dels citats anteriorment:

• el trasplantament renal de donant viu renal de donant viu, el xiquet i el fenomen de la mort
  • la medicina del futur i els avanços en bioingenieria
  • l’actualitat sobre la problemàtica del melanoma

A més, el Congrés Nacional de Medicina també va comptar amb diferents tallers d’habilitats quirúrgiques, laparoscòpia o del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent SAMU.

Més info

– Pots ampliar informació sobre el XXXIII Congrés Nacional Estudiants de Medicina (CNEM) de la UMH en el següent enllaç http://cnem.umh.es
– Pots descarregar el Programa oficial del XXXIII Congrés Nacional d’Estudiants de Medicina UMH ací
XXXIII Congrés Nacional d'Estudiants de Medicina UMH Alacant Cartell