Obert el termini de preinscripció per al Màster Medicina Urgències i Emergències UMH 2016-17

El 6 d’abril de 2016 es va obrir el termini per a la preinscripció Màster Medicina Urgències i Emergències UMH 2016-17. Fins al 4 de juliol de 2016, els futurs estudiants podran realitzar la preinscripció a través de l’aplicació informàtica posada a disposició per Gestió d’Estudis de la Universitat Miguel Hernández UMH.

Màster Medicina Urgències i Emergències UMH

En què consisteix la preinscripció Màster Medicina Urgències i Emergències UMH 2016-17?

El procés consta de diverses fases que es resumeixen a continuació.
Terminis
1º Termini: del 6 d’abril al 4 de juliol de 2016
2º Termini: del 25 de juliol al 9 de setembre de 2016
Plazos publicación listas admitidos y subsanación
Documentació a aportar
El solicitante debe:
1.Emplenar la informació sol·licitada en l’aplicació de:
Preinscripció universitària Màster Medicina Urgències i Emergències UMH
2. Haurà de lliurar la documentació sol·licitada, juntament amb el resguard de preinscripció, en el Registre General i/o Auxiliars, dirigida al CEGECA (Centre de Gestió de Campus) en el qual estiga adscrit el Màster.
Informació
3. La documentació a presentar o remetre és la següent:

• Resguard de preinscripció, degudament signat.
  • DNI o Passaport en vigor.
  • Títol que dóna accés al Màster o acreditació de haver sol·licitat el títol i abonat les taxes d’expedició. (Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada).
  • Certificat acadèmic oficial de notes. (Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada).
  •  Curriculum vitae

Màster Universitari en Medicina d'Urgències i Emergències UMH
Pots ampliar informació sobre continguts i professors del Màster Medicina Urgències i Emergències UMH en aquests enllaços:
Web específica: mastermedurgencias.edu.umh.es
Blog Màster Medicina de Urgències-Emergències
Twitter Màster en Urgències-Emergències UMH icona#/MurgenciasUMH
El Màster en 2 minuts
Atés el nombre d’estudiants anualment titulats de les nostres facultats de Medicina i l’absència de reconeixement en el nostre país com a especialitat mèdica oficial pel Ministeri d’Educació, Ciència i Innovació de la Medicina d’Urgències-Emergències, ens ha mogut a realitzar el present màster amb l’objectiu de realitzar un ensenyament-aprenentatge dirigit als professionals que desenvolupen o desenvoluparan la seua labor assistencial en l’àmbit de la Medicina d’Urgències-Emergències. Sobretot quan l’actuació en tals situacions és, actualment, un dels àmbits de major interés tant per als professionals de ciències de la salut, com per a la societat en general, considerant la seua important demanda social.