Des de hui s’ha obert la convocatòria per al concurs de disseny del logotip del Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències de la UMH. La iniciativa està disponible per a tota la comunitat universitària (estudiants, PDI, PAS, etc.) i compta amb un premi en metàl·lic per a la proposta guanyadora. El logotip del màster MUE es farà oficial a la fi de setembre de 2016.

Emergències atenent urgències Concurs de disseny del logotip

Quin és l’objectiu del Concurs de disseny del logotip del Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

Concurs de disseny del logotip del Màster Universitari Medicina Urgències Emergències UMH
El propòsit de la creació d’una identitat visual per al Màster d’Urgències i Emergències de la Universitat Miguel Hernández ve a cobrir la necessitat d’un element visible i diferenciador per a un dels estudis de postgrau més demandats actualment. L’existència de continguts i professorat reconeguts oficialment per ANECA fan que l’existència d’un imagotipcoherent, pràctic, sintètic i professional respecte a aquests estudis siga una necessitat.

En què consisteix el concurs de disseny del logotip del màster universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

Principalment, la qual cosa els màxims responsables del màster MUE demanden amb el disseny del nou logotip és:

• Un disseny de lliure creació d’un logo per al concepte:
  • Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències (Aquest text ha de figurar obligatòriament en la proposta), amb diverses versions:
  • Versió en castellà i en valencià

Quin és el premi en el Concurs de disseny del logotip del Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

DESCÀRREGA ARA LES BASES DE LA CONVOCATÒRIA DEL CONCURS DEL LOGO
Una vegada coneguts els dissenys aspirants, la proposta guanyadora obtindrà un premi de 100 € i serà publicat en diversos canals online de la UMH. La resolució del comitè de selecció es farà pública en les pàgines web del:

SAMU Comunitat Valenciana Concurs de disseny del logotip

Qui pot participar en el Concurs de disseny del logotip del Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

Com ja es descriu en les Bases de la Convocatòria, podrà presentar-se qualsevol membre de la UMH (PDI, PAS o estudiants). Per a açò, els candidats hauran d’acreditar la seua pertinença a la Universitat Miguel Hernández una vegada coneguda la resolució del concurs.

Com han de presentar-se les propostes de logotips del Màster MUE?

Davant l’exposat anteriorment, s’haurà d’enviar la documentació via email i que incloga:

• La proposta gràfica (logotip). El document a lliurar haurà d’enviar-se
    com a adjunt a un correu electrònic
    identificant clarament al seu autor. Màxim 2 propostes de logotip per autor.
  • Els formats acceptats seran:
    JPEG, PNG, TIFF, Illustrator, vectorial o PDF a una resolució de 150 ppp

Quins són els criteris per al disseny del logotip de el Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

La proposta de logotip del Màster MUE haurà de:

1. No contenir més de 2 tipografies
  2. Ser recognoscible i identificable amb el Màster Universitari d’Urgències i Emergències UMH i els seus objectius
  3. Lliure d’efectes, ombres i retocs
  4. No disposar de més de 3 colors per a la seua creació
  5. Haurà de funcionar en negatiu (blanc i negre)

On ha de presentar-se la proposta de disseny del logotip de el Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

Perquè les propostes opten a concurs, obligatòriament els dissenys hauran de presentar-se en format digital i es enviaran a l’adreça electrònica indicant l’assumpte del missatge “Concurs Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH”.

Qui realitzarà la selecció de propostes en el concurs de disseny del logotip de el Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

Per a la consecució final de la resolució que opte al premi en metàl·lic es configurarà un tribunal de professionals relacionats directament amb el màster MUE. El comitè de selección estarà constituït pels següents membres del màster MUE:

• Presidència.
    Director del Màster MUE.
  • Vocals
    Sotsdirector del Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergència i dos professors responsables del mateix o, si escau, la persona en qui delegue.
  • Secretaria
    Actuarà, amb veu però sense vot, Juan José Torres González, Assessoria Metodològica i Noves Tecnologies.

Entre totes les candidatures, el comitè seleccionarà la que considere idònia i reunisca les millors condicions per al propòsit, seguint els criteris següents:

• Qualitat en el disseny realitzat.
  • Originalitat i creativitat en les propostes presentades.
  • Adequació als objectius i finalitats del Màster Universitari en Medicina de Urgències i Emergències de la UMH.

Una vegada coneguda la resolució de la convocatòria, el comitè de selecció detallarà a l’autor seleccionat a través de la pàgina web del màster d’urgències i emergències. A més de publicar-ho en la web del departament de Medicina Clínica de la UMH. Posteriorment, es determinarà la data i lloc de lliurament del premi a la proposta guanyadora. Finalment, s’emprarà el disseny de logotip seleccionat en totes i cadascuna de les comunicacions online i offline del màster MUE.

Quins són els terminis de la Convocatòria del Concurs de disseny del logotip del Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències UMH?

• Termini per a l’enviament de propostes de logotip:
    del 20 de juliol de 2016 al 23 de setembre (inclòs).

• Constitució del comitè de selecció i confirmació de la selecció:
    19 de setembre de 2016

• Reunió amb el seleccionat per a establir les condicions generals:
    20 de setembre de 2016

• Presentació de la proposta guanyadora:
     28 de setembre

Més informació sobre el Màster Universitari d’Urgències i Emergències UMH