Càtedra d’al·lèrgia i immunologia clínica UMH XII Premis consell social UMH

La Càtedra d’al·lèrgia i immunologia clínica UMH va ser guardonada en la XII edició dels Premis Consell Social. El Consell Social de la Universitat Miguel Hernández (UMH) va lliurar el 16 de març els reconeixements en el Saló d’Actes de l’edifici Rectorat i Consell Social del campus d’Elx.

En què va consistir el premi a la Càtedra d’al·lèrgia i immunologia clínica UMH?

El Consell Social va fer lliurament a les Càtedres UMH, en la categoria “Càtedres d’empresa i Mecenatge” del premi a la Càtedra d’al·lèrgia i immunologia clínica de la UMH. La càtedra està dirigida actualment per Javier Fernández Sánchez. A més de professor titular, el Dr. Fernández és director del Departament de Medicina Clínica de la UMH.
Mira ara l’entrevista a Javier Fernández en el minut 5:56

Quines entitats col·laboren en la Càtedra d’Al·lèrgia i Immunologia Clínica UMH?

Càtedra d'Al·lèrgia i Immunologia Clínica UMH logo
La Càtedra d’Al·lèrgia UMH compta amb finançament de diverses entitats nacionals. El conveni es renova anualment sobre la base d’una sèrie d’acords amb la universitat. Entre les entitats col·laboradores figuren actualment:

• Societat Espanyola de Alergología i Immunologia Clínica,
  • Alk-Abello S.A,
  • BIAL-Industrial Farmacèutica S.A,
  • Diater Laboratoris S.A. y
  • Phadia Spain, S.L.

Seaic logo

ALK-abello logo Bial Al servei de la seua salut logo DIATER Laboratoris logo Thermo Scientific Laboratoris logo

Webcatedradealergia.umh.es

– Llibre Al·lèrgia Bàsica per Javier Fernández versió online: catedradealergia.com

Francisco Javier Fernández Sánchez Càtedra d'Al·lèrgia Medicina UMH imatge
El professor Francisco Javier Fernández Sánchez pertany al:
Área: Medicina e Immunologia.
Unitat: Medicina Clínica
Càrrecs:
– Director de Departament i de Càtedra.
Funcions com a director:
Màster Universitari en Recerca en Medicina Clínica.
–Càtedra d’Al·lèrgia i Immunologia Clínica.
– Departament de Medicina Clínica.
Així doncs, accedeix a la seua fitxa docent a través del següent enllaç: Francisco Javier Férnandez Sánchez
Per tant, des del Departament de Medicina Clínica de la UMH volem felicitar al seu director pel reconeixement obtingut a la seua labor en la Càtedra d’Al·lèrgia. Any rere any els esforços es veuen recompensats en els estudis organitzats entre la universitat i diverses entitats privades.
Portada lliure Càtedra d'Al·lèrgia Bàsica Javier Fernández Sánchez UMH