Acte de graduació i promoció de grau en Medicina UMH

El cap de setmana passat va tenir lloc a Alacant la Graduació I Promoció de Grau en Medicina UMH. L’acte amb els estudiants de la Universitat Miguel Hernández (UMH) va tenir lloc en el Il·lustre Col·legi Oficial de Metges de la capital.

Qui van presidir l’Acte de Graduació de la I Promoció de Grau en Medicina UMH?

Fullet Grau en Medicina UMH
L’acte de Graduació de la 1ª promoció de Grau en Medicina va estar presidit principalment per diverses personalitats relacionades amb l’àmbit acadèmic de la Universitat Miguel Hernández, entre uns altres:

Així mateix, a l’important acte van assistir, van assistir, diverses personalitats d’àmbit acadèmic i professional. Entre uns altres:

I al mateix temps van actuar com a padrins de l’acte de Graduació de la 1ª promoció de Grau de Medicina de la Universitat Miguel Hernández en el Col·legi de Metges d’Alacant:

Graduació I promoció de Grau en Medicina UMH

Qui van intervenir en el Acte de Graduació de la I Promoció de Grau en Medicina UMH en l’Il·lustre Col·legi de Metges d’Alacant?

Durant la cerimònia de Graduació de la 1ª promoció del Grau en Medicina van participar diversos estudiants de la Universitat Miguel Hernández, entre els quals caldria destacar per la seua intervenció a:
Javier Bosque Moreno.
Blanca Bayoumy Delis i Yaiza Galvañ Félix es van encarregar de realitzar la introducció al Jurament Hipocrático.
Finalment, el catedràtic de Medicina de la UMH, Jaime Merino Sánchez, va impartir la Lliçó Magistral en l’acte de graduació I i promoció de Grau en Medicina de la Universitat Miguel Hernández en l’Il·lustre Col·legi Oficial de Metges d’Alacant.