La UMH organitza les IV Jornades de cooperació al desenvolupament en salut al Campus de Sant Joan d’Alacant

Tant el Màster Universitari de Malalties Infeccioses i Salut Internacional, impartit pel Departament de Medicina Clínica de la UMH, junt al Centre de Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat organitzen per als pròxims 26 i 27 de març les IV Jornades de cooperació al desenvolupament en salut.

Les sessions tindran lloc de 16:00 h. a 21:00 h. en la Sala de Graus de l’edifici Francisco Javier Balmis del propi campus de Sant Joan d’Alacant. Aquestes activitats estan centrades principalment en els universitaris i docents que tinguen interès per tot allò que es realitza en cooperació al desenvolupament en àmbit de salut.
El propòsit fonamental de la celebració d’aquestes Jornades de Cooperació al desenvolupament en salut no és un altre que el de proporcionar coneixements i habilitats en salut global. Sempre mitjançant projectes de cooperació al desenvolupament i, sobretot, amb l’objectiu de mostrar formes d’ajuda i col·laboració amb organitzacions i institucions que treballen a Àfrica o Amèrica del Sud.
A més, durant aquestes Conferències s’intentaran analitzar les formes de col·laboració, ajuda i cooperació al desenvolupament en l’àmbit de la salut global, donar a conèixer diversos projectes relacionats que s’estan duent a terme en països subdesenvolupats i determinar el grau d’importància entre els actors i la cooperació al desenvolupament.
Durant aquesta convocatòria entitats i organitzacions com:

· Metges sense Fronteres
· Anawin
· Fundació Diagrama
· Sanatori Fontilles
· Medicus Mundi
· Chambbàa Cooperació Internacional

acudiran des de l’inici.

Si necessita més informació pot consultar o descarregar el programa ací
Per la preinscripció pots utilitzar el ‘Formulari Preinscripció Cursos de Formació Postgrau i Formació Continua’ que es troba ací.
Visita la web del Centre de Cooperació al Desenvolupament i Voluntariat de la Universitat Miguel Hernàndez d’Elx per a veure altres projectes.