Seminari recerca qualitativa en salut i medicina basada en l’evidència

La professora Rosario Rodríguez Moya, de la McGill University de Montreal (Canadà), imparteix el seminari Recerca qualitativa en salut i la medicina basada en l’evidència: dos mons irreconciliables? Tot açò dins de les activitats formatives i seminaris que componen el Programa de Doctorat en Salut Pública, Ciències Mèdiques i Quirúrgiques realitzat per la facultat de Medicina de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH). L’acte tindrà lloc el dimecres 22 de juliol a les 17:00 h. en el Saló d’Actes de l’edifici Severo Ochoa del campus de Sant Joan d’Alacant.

Què diu Rosario Rodríguez Moya respecte a la medicina basada en l’evidència?

Ja és professora des de juny de l’any 2003 de l’Àrea de Serveis i Política de Salut del Departament de Medicina de Família de la Universitat McGill en la ciutat de Montreal. A més, ha exercit com a directora del programa de mestratge de Medicina de Família de la universitat canadenca (2006 i 2010) i, hui, dirigeix elGrup de Recerca en Educació en Medicina de Família (conegut com “The McGill Family Medicine Educational Research Group, FMER”).
Les seues recerques i projectes s’estructuren en 2 importants àrees del coneixement:

• estudis crítics interpretatius en les organitzacions sanitàries
  • educació mèdica

Rosario Rodríguez Moya empra mètodes de recerca qualitativa, principalment els estudis de casos i l’anàlisi del discurs.
Seminari recerca qualitativa en salut i medicina basada en l’evidència: dos mons irreconciliables? en la facultat de medicina de la UMH.