El metge com a eix principal en el VII Cicle de cinema i salut UMH per al 27/4 en el Campus de Sant Joan

VII Cicle de cinema. El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària, col·laborant amb La Delegació d’Estudiants i el Deganat de la Facultat de Medicina de la Universitat Miguel Hernández (UMH), han elaborat la cinquena sessió del  VII Cicle de Cine i Salut  per al pròxim dilluns 27 de abril. La sessió, aquesta vegada centrada en la figura del metge, se celebrarà en el  Saló d’Actes de l’edifici Severo Ochoa del campus de Sant Joan d’Alacant de la UMH a partir de les 17:30 h.

Cartell VII Cicle cinema i salut UMH imatge
La figura del metge, com a professional de la medicina, serà analitzada a través de la projecció Contagion (2011).
Dirigida pel nord-americà Steven Soderbergh i basada en un thriller realista sobre els efectes que una epidèmia provocada per un virus letal desconegut, la cinta aconsegueix transmetre l’angoixa i *incerteza dels professionals mèdics per a tractar d’entendre-la i controlar-la íntegrament.

Moderadors de la sessió:

• Reyes Pascual. Professora del Departament de Medicina Clínica de la UMH i cap de secció de Medicina Interna, a més de responsable de la Unitat de Malalties Infeccioses de l’Hospital Universitari d’Elda.
  • María Francisca Colom. Professora de l’Àrea de Microbiologia de la UMH.

Simplement per assistir al Cicle de Cinema i Salut UMH, els estudiants de Grau rebran 1 crèdit ECTS, mentre que els alumnes de Llicenciatura obtindran 2,5 crèdits de lliure elecció
Per a ampliar més informació sobre el VII Cicle de Cine i Salut UMH prema l’enllaç anterior.