Esther Caparrós Cayuela vicedegana de projecció del grau en Farmàcia per la UMH

El passat 17 de juliol de 2015, la professora contractada doctor i, actualment, secretària del departament de Medicina Clínica de la UMH, va ser nomenada Esther Caparrós Cayuela vicedegana de Projecció del grau en Farmàcia.

Funcions de la professora Esther Caparrós Cayuela del Departament de Medicina Clínica

A través de la Resolució Rectoral 1339/15, de 17 de juliol, de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, que pot consultar-se en aquest enllaç, la docent començarà a exercir diverses funcions, entre elles:

• Desenvolupament de comunicació del grau en xarxes socials i blogs.
  • Coordinació del programa IRIS en capacitació (en anglès).
  • Organitzar activitats i accions per a competències transversals i, al mateix temps, professionals (TICS, treball en equip, comunicació, etc.).
  • Desenvolupament del programa HELPER el propòsit del qual és minimitzar l’abandó d’universitaris del grau.
  • Executar el programa TUTOR FI D’ESTUDIS per a orientar als estudiants universitaris que finalitzen el grau o tinguen dificultats durant aqueixa etapa final.
  • Coordinació i treball conjunt amb el Àrea d’Atenció a l’Estudiant amb Discapacitat (ATED) per a l’aplicació de les adaptacions curriculars corresponents.
  • Fomentar la innovació docent entre els professors que imparteixen en el grau.
  • Efectuar un seguiment de les pràctiques dels estudiants en empreses, companyies o institucions.
  • Motivar entre l’alumnat de diverses facultats treballs de finalització de Grau i Màster conjunts, amb la finalitat de resoldre problemàtiques professionals d’empreses, institucions o grups de recerca universitària.
  • Estendre l’ús del programa CICERONE perquè els alumnes de grau orienten a estudiants en l’últim curs en el moment de seleccionar pràctiques formatives per a la seua futura inserció laboral.

Pots ampliar la informació de Esther Caparrós Cayuela Vicedegana de Projecció del Grau en Farmàcia i profesora del Departament de Medicina Clínica de la Universitat Miguel Hernández, a través del document oficial de la UMH ací.