Estudiants de medicina de la UMH participen en l’Estudi Europeu Student PREPARE 2015 per la ESCMID

Estudiants d’últim grau de Medicina de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) participen en l’estudi europeu “Student PREPARE 2015“, realitzat per la European Society of Clinical Microbiology and Infectious Diseases. L’estudi de recerca es correspon amb una enquesta on-line a un univers de 10.000 estudiants de Medicina de diversos països de la Unió Europea i que actualment estan finalitzant els seus estudis de grau de Medicina l’any 2016.

Objectiu de l’enquesta Estudi Europeu Student PREPARE 2015

L’objectiu d’aquest estudi “Student PREPARE 2015” és aprendre com estudiants en tota Europa s’ensenya sobre medicines prescripció i ús apropiat d’antibiòtics (prescripció prudent d’antibiòtics). Els resultats d’aquest estudi de recerca s’utilitzaran amb el propòsit d’establir millores en els plans d’estudi de graus de Medicina existents en diversos països i, a més, seran publicats en revistes científiques nacionals i internacionals.
L’enquesta compta amb un total de 20 preguntes i les respostes són anònimes, preservant en tot moment la confidencialitat.

Com accedir l’Estudi Europeu Student PREPARE 2015

Per a accedir a l’estudi europeu “Student PREPARE 2015” pots fer clic en el següent enllaç: www.surveymonkey.com/s/studentprepare15
Pots descarregar la invitació a l’estudi Europeu en format PDF ací:
ESCMID European Society of Clinical Microbiology and Infectious Diseases Student PREPARE logo
Per a ampliar informació sobre la pots accedir des d’ací: www.escmid.org