L’organització mèdica col·legial concedeix a Domingo Orozco accèssit en els Premis Trajectòria professional

Domingo Orozco Beltrán ha sigut guardonat per la Organització Mèdica Col·legial(OMC) amb l’accésit a la Trajectòria Professional en la categoria Docència i Recerca. El professor del departament de Medicina de la Universitat Miguel Hernández (UMH) va rebre recentment el reconeixement.

Domingo Orozco accèssit Medicina de Família

Quina és la trajectòria premiada de Domingo Orozco accèssit?

Domingo Orozco accèssit Medicina de Família
El dr. Orozco Beltrán és actualment responsable de la Unitat de Recerca de l’Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant (HUSJ), adscrita a la Fundació FISABIO. A nivell nacional, únicament 9 metges espanyols han sigut reconeguts per:

• la seua tasca professional
  • la seua trajectòria acadèmica i metgessa
  • i el seu comportament com a professionals de la Medicina.

Quina és la situació actual de Domingo Orozco Beltrán?

En l’actualitat, el professor Domingo Orozco presideix la Comissió Nacional de l’Especialitat de Medicina de Família des de fa 2 anys. A més, ostenta el càrrec de secretari del Comitè d’Ètica i Recerca Clínica de l’Hospital de Sant Joan d’Alacant; a més de membre del Comitè Tècnic de l’estratègia d’abordatge de la cronicitat en el Ministeri de Sanitat i a la Comunitat Valenciana. També ha sigut membre del Comitè Editorial de la revista “Primary Care Diabetis” i de la “Revestisca Atenció Primària”; coordinador de el “Special Interest Group on Chronic Diseases” de la societat mundial de Medicina de Família (Wonca).
Domingo Orozco accèssit Medicina de Família
Orozco, també, ha sigut membre de l’organització europea Wonca de Medicina de Família i Atenció Primària; vicepresident de la Societat Espanyola de Medicina de Família i Comunitària (Semfyc). Anteriorment, va ser president de la Societat Valenciana de Medicina de Família durant 6 anys.

Quins atorguen els premis a Domingo Orozco accèssit 2016?

Els guardons proposats per els Col·legis de Metges d’Espanya, la Comissió Permanent de l’OMC i les seues Vocalías Nacionals, es componen de 6 modalitats:

• Atenció Primària,
  • Hospitals,
  • Altres àmbits assistencials,
  • Humanitats i Cooperació,
  • Docència i Recerca i Gestió.