Ramón Durazo-Arvizu imparteix el seminari Models predictius en investigació clínica en la UMH

Models predictius en investigació clínica, impartit pel professor Ramón Durazo-Arvizu va ser el seminari del passat dijous 2 de novembre en la UMH. A l’acte van acudir estudiants de la Universitat Miguel Hernández, així com altres professionals mèdics i de Ciències de la Salut de la província d’Alacant.

Glucosa al dia insulina Models predictius en investigació clínica

Què sabem del ponent Ramón Durazo-Arvizu i la seua contribució en el seminari Models predictius en investigació clínica en la UMH?

Ramón Durazo-Arvizu retrat
 Ramón Durazo-Arvizu es:

Loyola University Chicago Models predictius en investigació clínica

En què consisteix el Seminari Models predictius en Investigació Clínica impartit per Ramón Durazo-Arvizu?

El seminari està organitzat principalment per la UMH:

• el programa de Doctorat en Salut Pública, Ciències Mèdiques i Quirúrgiques,
  • en col·laboració amb el Departament de Medicina Clínica,
  • el de Salut Pública, Història de la Ciència i Ginecologia i el de Patologia i Cirurgia

El Departament de Medicina Clínica de la UMH ha organitzat el seminari “Els models predictius en recerca clínica”. El professor de Ciències de la Salut Pública del centre mèdic de la Universitat de Loyola (EUA) Ramon Durazo-Arvizu, aprofitant la seua estada a Espanya, va realitzar la ponència el passat 2 de novembre. A partir de les 17:00 hores va començar l’acte en el Saló d’Actes de l’edifici Severo Ochoa del campus de Sant Joan d’Alacant. El seminari sobre models predictius en recerca clínica s’enquadra dins del programa de Doctorat en Salut Pública, Ciències Mèdiques i Quirúrgiques de la UMH.

Microscopi recerca Medicina Clínica Models predictius en investigació clínica

A qui va dirigit el Seminari sobre Models predictius en Investigació Clínica impartit en la UMH?

Finalment, la jornada va dirigida principalment a alumnes del Programa de Doctorat en Salut Pública, Ciències Mèdiques i Quirúrgiques i a tots els estudiants interessats en assumptes tractats en ciències de la salut.

Descarrega el Cartell seminari Ramón Durazo-Arvizu UMH

Cartell Seminari Ramón Durazo Arvizu UMH Models predictius en investigació clínica