Les beques Fundació Rafael Bernabeu recauen en dos estudiants de Medicina de la UMH

Les beques Fundació Rafael Bernabeu es van concedir el passat 30 d’octubre a alumnes de la UMH. Estudiants del Grau de Medicina de la Universitat Miguel Hernández van rebre dotacions econòmiques per part de la Fundació Rafael Bernabeu Obra Social.

En què consisteixen les Beques Fundació Rafael Bernabeu per a estudiants de Medicina UMH?

Estudiant UMH Beques Fundació Rafael Bernabeu
Fins al moment, la Fundació Rafael Bernabeu ha fet lliurament de prop de 15.000 euros en concepte de beques. Han sigut sis els estudiants de grau de Medicina i Infermeria de diverses universitats:

• Universitat Miguel Hernández
  • Universitat de Salamanca,
  • Universitat Rovira i Virgili
  • Universitat Francisco de Vitoria i
  • Universitat d’Alacant

els afortunats durant aquest curs acadèmic. Les beques que s’han concedit estan dotades amb 2.500 euros
cadascuna
. L’acte va tenir lloc en l’Auditori del Institut Bernabeu d’Alacant.
Institut Bernabeu logo Beques Fundació Rafael Bernabeu

Quins eren els requisits de les Beques Fundació Rafael Bernabeu per a estudiants de Medicina UMH?

Bàsicament, els requisits que els alumnes havien de complir es resumeixen en expedients acadèmics brillants, amb notes elevades. El principal repte de la Obra Social de l’Institut Bernabeu és col·laborar econòmicament en la matrícula dels estudiants i l’adquisició de material per al curs.

Els qui són els afortunats de les Beques Fundació Rafael Bernabeu en la UMH aquest curs?

Les Beques Fundació Rafael Bernabeu de la UMH han correspost a:

L’estudiant de 6é de Medicina de la UMH Asunción Ojeda ha assenyalat que “açò és una recompensa a l’esforç de tots aquests anys i vaig a destinar la beca a adquirir material, que és molt costós”. Per la seua banda, l’alumna de 4rt curs del Grau en Medicina de la UMH Elena Martínez ha explicat que “abans de res és un premi als esforços de traure totes les assignatures del curs per any. Açò és una espenta per a seguir estudiant”.
Des de fa 4 anys la fundació concedeix aquestes beques. El seu principal objectiu se centra a recolzar a estudiants de Medicina, Biologia i Infermeria de tota Espanya a continuar amb els seus estudis.
Ministeri d'Educació Cultura i Sport logo Beques Fundació Rafael Bernabeu