Domingo Orozco imparteix el Seminari Malalties cròniques i necessitat de noves perspectives en la investigació clínica

Seminari Malalties cròniques i necessitat de noves perspectives en la recerca clínica és el títol impartit per Domingo Orozco Beltrán. El professor del Departament de Medicina Clínica de la Universitat Miguel Hernández (UMH) va efectuar la ponència dijous passat 8 de febrer. L’acte va donar inici a les 17:00 h. en el Saló d’Actes del Edifici Ramón i Cajal del Campus de Sant Joan d’Alacant. Professionals mèdics, estudiants de la pròpia universitat i professors van ser convidats aquesta jornada educativa.

Institut Neurociències UMH Seminari Malalties cròniques i necessitat de noves perspectives en la recerca clínica per Domingo Orozco

En què consisteix el seminari Malalties cròniques i necessitat de noves perspectives en la recerca clínica per Domingo Orozco?

El programa de Doctorat en Salut Pública, Ciències Mèdiques i Quirúrgiques de la UMH alberga aquest seminari Malalties cròniques i necessitat de noves perspectives en la recerca clínica. L’esdeveniment està dirigit, principalment a alumnes del Programa de Doctorat. A més, també està obert a professionals i estudiants interessats en assumptes de ciències de la salut. Els departaments de la Universitat Miguel Hernández d’Elx que col·laboren en el seminari són:

• Departament de Medicina Clínica;
  • El Departament de Salut Pública, Història de la Ciència i Ginecologia;
  • De Patologia i Cirurgia; de Psicologia de la Salut i,
  • La Facultat de Farmàcia.

Domingo Orozco Seminari Malalties cròniques i necessitat de noves perspectives en la recerca clínica Doctorat Medicina UMH

El ponent, Domingo Orozco, és docent i professional sanitari en actiu:

• professor del Departament de Medicina Clínica de la Universitat Miguel Hernández,
  • codirector de la Càtedra de Medicina de Família,
  • secretari de la Càtedra de Malaltia Pulmonar Obstructiva Crònica (EPOC),
  • és director del Grup de Recerca “Estudie Cariometabòlic Valencià”,
  • exerceix com a codirector de la Càtedra de Medicina Comunitària i Salut Reproductiva i,
  • director del Màster Universitari en Gestió Sanitària

En l’actualitat, el professor i Dr. Orozco Beltrán continua impartint docència en el gradu de Medicina i Farmàcia de la UMH. Així mateix, col·labora en la seua tasca investigadora en FISABIO, Hospital Universitari de Sant Joan d’Alacant.

Comentaris  2

DEIXAR UN COMENTARI

Un comentarista de WordPress  16 de març 2022 a las 08:04

Hola, esto es un comentario. Para empezar a moderar, editar y borrar comentarios, por favor, visita la pantalla de comentarios en el escritorio. Los avatares de los comentaristas provienen de Gravatar.

psicologo en torrejon de ardoz  5 de desembre 2018 a las 09:51

He estado googleando un poco por posts de alta calidad o entradas en blogs sobre estos contenidos. Explorando en Google por fin encontré este blog. Con lectura de esta articulo, estoy convencido que he encontrado lo que estaba buscando o al menos tengo esa extraña sensacion, he descubierto exactamente lo que necesitaba. ¡Por supuesto voy hacer que no se olvide este blog y recomendarlo, os pienso visitar regularmente. Saludos

Departamento Medicina Clínica UMH  5 de desembre 2018 a las 09:51

Muchas gracias psicólogo en Torrejón de Ardoz por tu comentario. Tu opinión nos ayuda enormemente a abordar temas médicos de interés. Un saludo y gracias por seguirnos.

ludoteca vigo  24 de novembre 2016 a las 13:32

He estado googleando un poco por posts de alta calidad o entradas en blogs sobre estos temas. Explorando en Google por fin encontré este blog. Con lectura de esta articulo, estoy convencido que he encontrado lo que estaba buscando o al menos tengo esa extraña sensacion, he descubierto exactamente lo que necesitaba. ¡Por supuesto voy hacer que no se olvide este blog y recomendarlo, os pienso visitar regularmente. Saludos

Departamento Medicina Clínica UMH  24 de novembre 2016 a las 13:32

Muchísimas gracias por tus comentarios ludoteca vigo. Semanalmente publicaremos nuevas noticias relacionadas con la Medicina y del Departamento de Medicina Clínica de la Universidad Miguel Hernández. Gracias por seguirnos. Un saludo.

Laiz  20 d’agost 2016 a las 20:28

Saludos! Dónde están disponibles los vídeos?

Departamento Medicina Clínica UMH  20 d’agost 2016 a las 20:28

Buenos días Laiz. El vídeo ganador está disponible en la propia página del post. También lo tienes disponible en el siguiente link: https://drive.google.com/file/d/0B1iHDSgN1u5_N2c4ZmdScHc5N3c/view Muchas gracias y un saludo.

facultad de farmacia  13 d’octubre 2015 a las 23:25

Un contenido muy util

admin  13 d’octubre 2015 a las 23:25

Muchas gracias facultaddefarmacia.com Esperamos seguir compartiendo información interesante con vosotros. Un saludo.