Jornada Respirant salut UMH per Luis Hernández Blasco per a conscienciar sobre les malalties respiratòries

Jornada Respirant Salut UMH es va celebrar diumenge passat 15 d’abril en el Passeig de l’Explanada d’Espanya a Alacant. Bàsicament, per a commemorar el XXV aniversari de la Societat Valenciana de Neumologia (SVN). Per tot açò, es van organitzar diverses activitats lúdiques i esportives com:

• vols d’estels
  • marxes esportives
  • consells mèdics

sempre sota el lema “Respirant salut”.

Quins professionals van intervenir en la Jornada Respirant Salut UMH a Alacant?

Principalment, el professor del Departament de Medicina Clínica de la Universitat Miguel Hernández (UMH) d’Elx Luis Hernández Blasco. En l’actualitat, el neumólogo de l’Hospital General Universitari d’Alacant és el president de la Societat Valenciana de Pneumologia (SVN).

Luis Manuel Hernández Blasco professor Departament Medicina Clínica UMH i doctor Hospital Alacant va participar en la Jornada Respirant Salut Alacant

Així mateix, també van participar membres de la Sociedad Valenciana Neumología i de la Fundació Pneumologia Comunitat. Com a principals col·laboradors:

• Linde
  • Chiesi
  • Oximesa
  • Pfizer

Quins són les raons per a celebrar la Jornada Respirant Salut UMH?

El fullet de la Jornada Respirant Salut Alacant promogut per Luis Hernández Blasco de la UMH va comptar amb nombroses activitats lúdiques Jornada Respirant Salut

Aquesta jornada es va convocar amb l’objectiu de sensibilitzar a la població sobre les malalties respiratòries i es va celebrar el 15 d’abril. Al costat de les activitats d’oci, la Societat Valenciana de Pneumologia també va realitzar tallers. El lloc triat va ser la Petxina de l’Esplanada d’Alacant. Principalment xarrades, tallers, balls, consells mèdics, etc. Algunes de les xarrades dirigides per professionals van tractar sobre:

• Consells per a pacients de EPOC,
  • Anem a deixar de fumar,
  • Grip A, Resolent els teus dubtes,
  • Ronc i tinc son,
  • Convivència amb l’asma,

Amb anterioritat, en la propera Platja del Postiguet es va realitzar un vol d’estels. L’acte festiu va concloure amb actuacions musicals per part del Ballet de “Rafa Felipe”.

La Jornada Respirant Salut UMH reforça el XV Congrés de la Societat Valenciana de Pneumologia

El XXV Congrés de la Societat Valenciana de Pneumologia se celebrarà el 20 i el 21 d’abril a Alacant.

Més informació sobre el Congrés en l’enllaç http://www.svneumo.org/

Pots descarregar el fullet informatiu amb les activitats programades de la Jornada Respirant Salut ací:

Cartell-Activitat-SVN-quality.pdf

Jornada Respirant Salut Alacant Explanada d'Espanya Alacant