La Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH i Elx Crevillent Salut signen un conveni de col·laboració

La Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH va signar recentment un conveni de col·laboració amb Elx Crevillent Salut.

Qui van participar en l’acord per a la Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH?

D’una banda, membres de la Universitat Miguel Hernández d’Elx i per un altre els responsables de l’empresa Elx Crevillent Salut.

• Manuel Jordán Vidal, vicerector de Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències (UMH) d’Elx, i
  • Ramón Navarro i José David Zafrilla, gerent i director de l’empresa Elx Crevillent Salut
  • Felipe Navarro Cremades, director de la Càtedra, i
  • José Andrés Bueno.

respectivament, han signat un conveni per a la creació de la “Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències ELX CREVILLENT SALUT-UMH”.

Pantalla ordinador continguts Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH

Quins són els objectius de la Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH?

Els objectius de la Càtedra es resumeixen, principalment en:

• la formació,
  • la recerca,
  • el desenvolupament,
  • i la transferència de coneixement en l’àmbit de la Medicina i les Neurociencies,

Tot açò a través del desenvolupament i la realització de les activitats formatives específiques, activitats investigadores, etc. Al costat de l’organització de seminaris, conferències i sessions de divulgació cientificotècnica. A través d’aquest acord, el compromís de l’empresa és d’aportar 30.000 euros anuals durant 3 anys. Principalment per al finançament d’aquesta càtedra de mecenatge centrada en recerca en Medicina i Neurociencies. Es tracta d’una càtedra adscrita a l’Institut de Neurociencies, centre mixt de la UMH i el Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).

Quin és l’organigrama de la Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH?

També, Salvador Martínez Pérez, serà el codirector de la “Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències ELX CREVILLENT SALUT-UMH”. A més, també és director de l’Institut de Neurociencies i professor de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH).

Façana Institut Neurociencies UMH Alacant Càtedra Investigació en Medicina i Neurociències UMH

D’altra banda, el secretari de la mateixa serà Ramón Navarro Ortiz. Investigador de la UMH que participa en el Curs d’estrès: Neurociencias i Medicina. VI Edició.