Cursos d’estiu UMH comencen amb una àmplia oferta en 2019

Cartel web Cursos de Verano UMH 2019

La Universitat Miguel Hernández ha publicat recentment el llistat de Cursos d’Estiu UMH. Com cada any acadèmic, l’oferta i temàtica és àmplia i variada. Fonamentalment, comprenen des de les noves tecnologies, fins a art, com parlar en públic, disseny web, discapacitat, etc.

Quins són els Cursos d’estiu UMH relacionats amb medicina?

Bàsicament, es tracta de 5 cursos impartitsdurant el curs acadèmic 2018-19 i que tenen connexió amb la medicina. Alguns dels professors del Departament de Medicina Clínica de la UMH imparteixen aquests cursos. Entre ells destaquen principalment:

• CURS DE PRÀCTIQUES CLÍNIQUES, HOSPITAL GENERAL UNIVERSITARI D’ALACANT (HGUA) I ELX (HGUE) per Francisco Javier Fernández Sánchez. Catedràtic de Medicina i Director del Departament de Medicina Clínica de la UMH.
Cursos d'estiu UMH Javier Fernández profesor titular Medicina UMH y doctor Hospital de Elche

-REDACCIÓ I PUBLICACIÓ D’ARTICLES CIENTÍFICS per Concepción Carratalá Munuera. Professora Ajudant Doctor del Departament de Medicina Clínica de la UMH

Cursos d'estiu UMH Logo Pubmed Cursos d'Estiu UMH

-EL PROCÉS D’ESCRIPTURA I PUBLICACIÓ D’UN ARTICLE CIENTÍFIC per Isabel Belinchón Romero. Professora associada en el Departament de Medicina Clínica de la UMH.

Cursos d'estiu UMH Isabel Belinchón Romero professora associada Medicina Clínica UMH Cursos d'Estiu UMH

-SALUT I VIATGES per José Manuel Ramos Rincón. Professor associat en el Departament de Medicina Clínica de la UMH

Cursos d'estiu UMH Jose Manuel Ramos Rincón Medicina Clínica UMH Cursos d'Estiu UMH

Per tant, la relació de cursos d’estiu que la Universitat Miguel Hernández d’Elx ofereix cada any pot consultar-se en la pàgina de la UMH.

DESCÀRREGA LA RELACIÓ DE CURSOS D’ESTIU ARA
Cartell Cursos d'estiu UMH

Catàleg Cursos d’estiu UMH 2019

Matricula’t ací   T’esperem!!

Normativa aplicable:

Condicions de la normativa Criteris Econòmics de Cursos d’Estiu
Veure la normativa de Cursos d’Estiu.
Accedir a la normativa targeta solidària
Més informació sobre la normativa targeta extensa

Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions

Pressupost UMH, Catàleg de l’oferta de Cursos d’Estiu UMH 2019 (pròximament)

1.- Tipus de Matrícules:
L’ús de la matrícula UMH: Està destinada a estudiants de la UMH l’any acadèmic en cursAlumni UMHtitulars de la Targeta Solidària UMH, PDI, UMH, PI UMH i PAS UMH.

La matrícula Targeta Extensa UMH: Està destinada als titulars de la Targeta Extensa

Podrà fer la matrícula, entrar en el catàleg, punxar damunt del curs seleccionat per a accedir al curs i en la part esquerra apareix: «ACÍ PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA». La matrícula es realitzarà de forma electrònica.

2.-Reconeixement dels cursos
Els Cursos d’Estiu UMH són susceptibles de ser reconeguts com a crèdits ECTS (25 hores= 1 crèdit) així com per les Universitats que pertanyen a la Xarxa Vives d’Universitats.

3.- Diplomes
S’entregarà diploma a l’alumnat que assistisca a un mínim del 85% del curs.

La universitat podrà cancel·lar un curs, 24 hores abans del seu inici, si no té les matrícules mínimes exigides per normativa.

Contacte: