Bambolla mèdica, Som massa? com a eix taula redona d’estudiants de medicina UMH

Bambolla mèdica, Som massa?. Els estudiants de 5è curs de grau en Medicina de la Universitat Miguel Hernández (UMH) han decidit organitzar una taula redona: La Bambolla Mèdica som massa?, dimarts que ve dia 5 de maig a partir de les 18:00 hores. L’acte tindrà lloc en el Saló de Graus del edifici Francisco Javier Balmis, en el campus de Sant Joan d’Alacant.

El títol de la jornada serà “La Bambolla Mèdica, som massa?” i s’inclou com a part de la assignatura Educació i Promoció de la Salut. L’esdeveniment comptarà amb diversos professionals assistents i tractarà d’abordar qüestions controvertides respecte alnombre d’estudiants de Medicina i el desajustament de places MIR oferides en l’actualitat.

Ponents de la bambolla mèdica, Som massa?

La taula redona estarà constituïda principalment pels següents ponents:

Si vas a acudir a l’esdeveniment pots confirmar-ho ací: heyevent.com/event/LaburbujamedicaSomosdemasiados