Comença el Concurs Jaime Merino vídeos presentació dels rotatoris de la UMH

+DepartamentodeMedicinaClínicaUMH

El nou curs acadèmic 2016-17 ha començat en la UMH i amb açò el concurs Jaime Merino vídeos presentació dels Rotatoris Clínics de la UMH.

Estenosis Aòrtica visionat Concurs Jaime Merino vídeos
Rotatoris UMH

En què consisteix el Concurs Jaime Merino vídeos presentació rotatoris de la UMH?

L’objectiu de l’esdeveniment no és un altre que mostrar els casos clínics dels alumnes de la Universitat Miguel Hernández. Principalment a altres companys, professors, professionals mèdics i públic en general i, sobretot, que estiguen disponibles i visible en:

• la web de l’assignatura
  • la web del departament de Medicina Clínica de la UMH
  • i en la pròpia web de la UMH

Com va ser l’edició 2015-16 del Concurs Jaime Merino rotatoris de la UMH?

L’alumne Jose Miguel Martín Torres va resultar guanyador en la passada edició amb el seu vídeo Estenosis aòrtica.

Torna a veure el vídeo guanyador ara

Mira altres vídeos del guanyador ara
Pots ampliar la notícia sobre el vídeo guanyador ACÍ

Quins són els premis del Concurs Jaime Merino vídeos presentació rotatoris UMH?

Els millors vídeos seran premiats en targetes de compra amb:

300 euros el millor vídeo,
200 al segon i
100 el tercer vídeo.

Concurs Jaime Merino vídeos presentació UMH

Quins són les bases del Concurs Jaime Merino rotatoris clínics UMH 2016-17?

PRESENTACIÓ I RESOLUCIÓ

Els premis es lliuraran en el mes de setembre de 2017 després d’avaluar els presentats fins al 15 de juliol. El tribunal estarà compost pels responsables i tutors hospitalaris dels 5 rotatoris clínics
inclosos:

FORMA D’ENVIAMENT DE VÍDEO/PRESENTACIÓ

La durada màxima del vídeo no haurà de superar els 10 minuts.

Podéis enviar vuestro vídeo a través del siguiente FORMULARI a fi de que estiguen accessibles sense haver d’enviar-los per correu. Solament es podrà presentar un vídeo per alumne corresponent a la seua presentació de cas clínic en un dels Rotatoris del Departament de Medicina Clínica (Urgències, Atenció Primària, Medicina I-II i Psiquiatria).

PROGRAMES D’ENREGISTRAMENT

Per a gravar un vídeo de la vostra presentació, es pot fer mitjançant:

a) Powerpoint 2010 o 2013 (enllaç a vídeo explicatiu)

b) Mediante Keynote de Mac (enllaç a vídeo explicatiu)

c) Captura de pantalla i veu mitjançant Quick estafe per a Mac (enllaç a vídeo explicatiu).

d) En cas que no disposeu de programa per a poder gravar-vos en vídeo ací teniu un enllaç amb una versió gratuïta del programa:

Explain everything

Podeu enviar els vostres vídeos en algun d’aquests formats:

MP4, MKV, AVI, DivX, Xvid, AVI, MOV, WMV, Flash Video (FLV), DVD-Video, MPEG-2, MPEG-1, RealMedia, 3GP, WebM